Deprimerande dagen

Denna dagen har inte varit så mycket att hänga julgranen när jag tänker på den justnu. Men alla dagar har ju sina ups and downs.
Käkade lunch med robin, fick snacka lite med honom det var ju trevligt!
Sen innan kinesiskan pratade jag med emma lite, det va väldigt längesen, så det var trevligt även det. 

När man kom hem sen kändes klockan som 13.00, men det var den ju inte, den var närmre 17.00. Så det blev till att plugga lite. Glosor inför nationella provet på måndag som måste nötas in. Labbé har satt värsta pressen på mig att jag måste få MVG, men det ska jag nog kunna klara av..!

Måste ju bara säga att vädret är underbart, har varit det hela veckan. Tack gud! :)



P.S.       Är det tisdag snart eller?    D.S.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha du är så söt "tack gud". :)

2008-04-26 @ 14:03:14
URL: http://wmma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0