Fredagen

Idag var dagen här, fredag. Skolveckans sista dag, skönt faktiskt. Veckan har innehållit oroväckande beslut om vår ekonomi-inriktning, trumspelande, telefon, träna, bandy och till sist tv. Men även lite plugg :) för omväxlingens skull.

Justnu är jag väldigt varm och hungrig. Mamma o pappa badade bastu innan efter jag lirat bandy så all värme är här uppe på ovanvåningen justnu o dödar mig sakta. Hungrig är jag eftersom att jag inte käkat sen kl 19. Därför ska jag, såfort jag skrivit klart inlägget, ner och hämta någon frukt och kanske lite glass! Tänkte smaska i mig det medans jag ser senaste avsnittet av Lost. En trevlig fredagstradition som man kan börja med nu igen när Lost-uppehållet är slut.

Lyssnar på signaturmelodin till Anna Pihl och osökt gick mina tankebanor till syrran som är i Hamburg med skolans Tysklandsutbyte. Hon kommer hem imornkväll, hoppas hon har det bra! =)

Ha en skön afton! :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

åhh vad gullig du är =)

haha tänk vad anna pihl kan göra ;)

riktigt bra låt btw.. " cause in the end i start to thinking about the beginning " :D :D lalalalalaaaa hihi

2008-08-09 @ 18:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0