TexMex fisk?

Idag i skolan var det Texmex fisk, jätteskum maträtt med minst lika skum smak. Men vad gör man inte för att stilla hungern?

Dagen idag har varit väldigt bra! Kanske är det för att jag tänker tillbaka på den justnu och inte för 2h sen ;)
Sovmorgon till 09.20 - skönt imorse. Sen tråkiga lektioner efter det repade vi med kvartetten. Två nya låtar på G, kommer bli nice när vi sätter dom till 100%! Fick beröm av lärarna för mitt väl utförda arbete med vänsterhanden i kompen! Jag hoppas på att utvecklas ännu mera! =)

Imorn är det sovmorgon som heter duga 12.20 börjar jag! Inte illa! Så sitter nog en stund till här o slappar o tänker:) Har en del intryck att smälta ifrån kvällen..

Tycker du min blogg är fin nu? --> wmma.blogg.se  helt o hållet hennes förtjänst :)  tack!

Nu tror jag det är dags att avsluta detta inlägget! Ta hand om dig!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

BRA HAGE! gör reklam för mig ;)

2008-04-26 @ 14:01:48
URL: http://wmma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0