22:33

Klockan närmar sig läggdags. Jag har två stycken filosofihäften där nere vid sängen som väntar på att bli lästa och tömda på fakta. Dom kommer inte bli tömda på fakta fullt ut, det kan jag garantera! Men jag har redan läst häftet en gång innan så det är väl inte så farligt. Idag har jag köpt en ny cymbal med ställ och ett nytt överskinn till virveln. Mamma var i malmö igår och köpte trumpinnar till mig. Så nu är jag laddad inför en ny termin av trumspelande och jazzande ;)
Ikväll har jag diskuterat religion med emma, intressant och faktiskt lite givande! Undertiden spelade jag röjflaggor med hennes lillasyster, spöade henne ganska hårt. Inte tid o skriva mer nu, tur va väl det för har inte mer o tillägga kom jag på, allt är redan sagt!
Klockan är 22:44, godnatt!



Sakerna jag köpte: Cymbal, trumskinn, cymbalställ. ( katalogen fick jag gratis )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0