Första skoldagen avklarad!


Idag, måndag den 18e augusti kl 08.10 började min första skoldag på mitt sista gymnasieår.
Först var det lite information hos klf sen enorm rast tills 10.20 då min första religionslektion började! :) Vi ska ha Vivi :D woho! En utav de absolut bästa lärarna jag har haft någonsin! Egentligen skulle vi haft Mackan, men jag ska ha honom i Filosofi, så det räcker med det.
Efter religion var det en välbehövlig lunch, blev ingen vidare frukost imorse så det var skönt med lite köttbullar i magen. Jag utamanade Jesper i en köttbullsätaretävling. Eller han ville ha revansch efter förra terminens tävling då jag vann ;) Idag käkade han 30 och jag tryckte i mig 35. Många som tänker, blä va äckligt o hur klarar man det. Jag hade ingen frukost i magen, de försat 20 kbollarna gick jättelätt att svälja :) de sista 5 var bara ren vilja. Men det blev aldrig äckligt, tur det! :p

Nu när jag kom hem, direkt upp till datorn och köra musik på hög volym! :D det är så gött! Det kan man inte göra när andra är hemma, så mkt klagomål.. `, Freddiee spelar: Blindside • Pitiful (Album Version) • Rock • 2002 (8)  `,

Förutom Religion, Rättskunskap och Naturkunskap så är det bara vanliga, gamla ämnen jag har. Schemat är kanon! Slutar tidigt flera dagar och har även sovmorgon en del dagar! Det största negativa är nog skåpen, sjukt dryga skåp, kommer få ryggskott innan höstlovet, det är nåt som är säkert!

nästa punkt på programmet... 16:00 - The Fresh Prince of Bel-Air på kanal5 :)
Imorn är det första riktiga innebandyträningen! Köpte nya skor i Lund igår, kommer bli skitkul! Behöver en ny klubba också..! Fixar väl sig!

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: emma

HALLELUJA! för skolan :D

2008-08-27 @ 20:02:50
URL: http://nogg.se/emmaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0