Helt knäckt!

Idag blev jag helt knäck när min sista trumpinne knäcktes, eller.. egentligen är det ju min näst-sista trumpinne. Men när den näst sista pinnen knäcks blir ju den sista, fullt fungerande pinnen helt värdelös. Sjukt druygt, inga extra pinnar, alla är knäckta! Och inga andra möjligheter, ingen som vill bli störd för ett par trumpinnar en lördagkväll?

Nu ser de andra Morgan Pålsson-filmen. Jag pallade bara halva, sett den två gånger på 2 veckor, blir lite för intensivt med en tredje gång nu! :)
Igår, idag, imorn = jobb, fullt upp kan jag säga! Men man måste jobba mycket för att det ska bli pengar av det, så lite lön som jag får. Men nu ska vi inte vara bittra! :D Jag kommer inte på nåt positivt att skriva, så det får bli tomt istället.









Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0