Malmöfestivalen

Sitter just nu o tittar igenom malmöfestivalens hemsida, det är en fröjd för ögat men oerhört svår att få ut information ut ur den på ett smidigt sätt. Jag vill se en lista med alla artister uppradade, så man kan se om där finns någonting som överhuvetaget kan locka!? istället måste jag bläddra igenom varenda dagsprogram och titta igenom alla tider på alla scener för att se alla banden. Väldigt osmidigt. Men om man å andra sidan vill veta vad som händer en specifik dag så är ju schemat till höger kanon!

Idag vaknade jag jättesent, väldigt trist. hela dagen är istortsett väck! 12:21 klev  jag upp, verkligen inte meningen. Jobbet klockan 16, kommer hem 22.00. Hela dagen är som bortblåst. kul! sista riktiga sommarlovsdagen är borta, imorn ska vi tälta med familjen och en familj till. Får se hur det blir!
Vad ska jag göra nudå i 2h innan jag åker till jobb? No idea. Fika kanske !:D mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0