Vaknade 08.03 av att...

...mobilen ringde och svarar knarrigt och dovt "hallå?". Det är Amina i andra änden hon berättar att schemat är ändrat och att vi numera är lediga alla måndagar. Jag blir helt poffpaff och frågar om jag kan se schemat på nätet eller nåt! Jag ville ju såklart se det med egna ögon. Men jag får lita på hennes ord och jag är idag ledig! :) underbart ju!
Vad ska jag göra en helt oplanerad, ledig dag. Alla kompisar är i skolan. Alla klasskopmisarna bor på landet. Vädret är halvkasst. Det får bli minst 1 film idag. Möjligen att jag drar o tränar lite styrka på Friskis.. eller :/ nja, kanske. För om jag gör det måste jag börja seriöst , vet inte om jag har tid till det än. Jag låter terminen gå lite, sen får jag se hur mkt tid jag har, i höst sen börjar jag nog!
i alla fall :p 1 film, minst 1 h trumspelande, duscha, äta, sova (?). Det ska nog bli en bra dag. Soft i vilket fall som helst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0