Överskattade julhögtid.

Julen är kommen hopp farellallan lej! Alla är glada o alla gillar att vara med alla o all mat är god o allt är bara underbart! Alla julklappar äger och man sitter o skrattar åt Kalle Anka trots att man tröttnat på skämtat i 10-årsåldern. 

Lite av det jag skrev stämmer, en del är lite överdrivet. Hur som helst så är iaf julen väldigt överskattad enligt mig! Mamma sa att vi inte borde ha julklappar nästa år. Det hörs rätt bra i mina öron iaf ! SÅ mycket pill och stohej med allt, nä ge mig påsk istället! Då äter man bara ägg o godis. Sen brukar det inte regna lika mycket heller..!

Kommentarer
Postat av: Emma

HM OKEJ? inga julklappar? fy vad trakigt :) hur mar du hage? uppskattar ditt sms valdiugt mycket,m du var den enda forutom hanna (saklart) som skickade. :) visserligen skickade jag inte till fler an er heller men anda ::) god jul o gott nytt ar. forlat att jag skriver som en kratta. dalig vana, de maste ga fort. haha! pusss

2008-12-27 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0