Back to Life, Back to Reality

Back to life, back to reality, så sjunger den afro-amerikanska kvinnan ifrån 90-tals gruppen Soul II Soul. När jag spelar den känner jag igen mig lite i dom raderna. I varje fall den här dagen hade behövt Go back to life. Livlös dag idag med andra ord. Mulet och regn, ont i huvet, en mobiltelefon som inte vill ha den musik jag ger den, trummorna klarade jag inte av att hantera idag heller. Det mesta har gått emot mig. Men nu ska jag sluta vara negativ. Ska lämna över datorn till pappa. Återkommer senare ikväll med Del II.
Ha en trevligare kväll än mig!


EDIT: Jag återkom aldrig för att när jag kom hem ifrån stan hade pappa stängt av datorn. Väldigt synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0