Mamma, Pappa, pojke

Igårkväll pratade mamma o pappa med mig om att åka iväg idag på liten utflykt. Jag tänkte sure, varför inte? Så idag kl 11 åkte vi till Knäbäckshusen och när vi kom dit gick vi längs med stranden i knappt en timme sen när vi kom till filten hade Gudrun Schyman slagit läger precis bredvid oss! :) Trevligt, haha! Vi låg o stekte våra fläskiga kroppar i solen en stund tills vi blev hungriga och åkte in till Kivik för att äta mat. Efter det plockade vi hallon och åkte till Stenshult för att gå på toa och hälsa på kissemissen.

När vi kom hem var jag trött och solbränd, inte kunnat nudda ryggen o axlarna på ett tag :p Nu, när klockan börjar närma sig halv 2 är jag också gansk trött. Vi såg Morgan Pålsson Världsreporter med hela familjen ikväll, trevligt! :)

Italien ikväll, Österrike igår. När det blir Simrishamn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0