080712 - 00:01 - Hässleholm ( i josses hall )

Hässleholm kl 00:01 ;
Josephine har precis gått o lagt sig, Elvis, Julia, Jakob och Hanne sitter i soffan o tittar på Da Vinci Koden. Jag, Josse och hennes föräldrar såg den filmen igårkväll, så inget större sug att se den ikväll igen. Tycker mest det är roligt att se när de andra hoppar ur skinnet när Silas hoppar fram från skuggorna.
När jag tänker efter vad jag gjort idag är det inte mycket jag kan säga, men det har ändå varit en trevlig dag.
Efter frukost så åkte jag ner på stan med josse o hennes mamma. Vi gick lite i affärer, däribland en Teliabutik. Där frågade jag efter iPhone och som tur var hade de ett demo-exemplar man fick testa. Jag sken som en sol medans jag testade denna underbara maskin. Dock besviken på att det tog tid när man bläddrade mellan menyerna och högtalaren var dålig. I övrigt, skitcool lur :)   Det största minuset är ju att den är så sketa dyr och att den bara funkar med Telia.

Kom av mig lite där, i alla fall så efter vi gått i affärer så gick vi till ett mysigt café och åt mackor sen åt vi glass. När vi kom hem ville Lärkan fixa lite med bilder inför hennes bröllop, efter det la vi pussel en kort stund innan vi skulle åka till Elvis. Hos Elvis va massa skönt folk man inte träffat på länge däribland jakob, cornelia, emil, mariell, niklas o såklart elvis själv :p

Kvällen hos Elvis slutade runt nio. På vägen hem tutade Sara på mig o Josse, hon ville prata lite. Denna korta pratstund pågick i ungefär 15 minuter. Simminnen diskuterades hej vilt. När vi kom hem myste Josephine och jag i soffan med kuddar, godispåse och Golden League! Stavhopparen Jalena Isenbajeva tog världsrekord. Missade dock det, för att Julia, elvis, jakob o hanne skulle se film. :p  haha!

Precis innan jag började skriva detta inlägget pratade jag lite med Mange om morgondagen, kanske ska åka MC till Landskrona imorn. Ojdå, det har jagglömt o säga, Josephine tävlar i Landskrona imorn, nice! Det verkar vara en trevlig stad med många invandrare och trådbussar. Enligt den USA-resande Adam är det karneval i landskrona justnu. Får se vad jag kan hitta på med! Ska iaf upp övertidigt imorn, åker bil dit med josse och någon simmare till. Mange kanske inte skulle dit och jag har lovat flickan min att jag ska dit, så jag drar dit dirr efter jag vaknat så jag med säkerhet vet att jag kommer till simtävlingen. Man ska hålla vad man lovar :)

Nu ska jag gå in till de skräckslagna 16åringarna i soffan igen!
Ha en skön natt! Pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0