tårtkalas och missförstånd

Idag vaknade gick jag upp ur sängen 13:03. Va vaken någon stund innan dess, med andra ord - sovmorgon! :D Mycket skönt! Tog på mig kläder, gick in till köket o käkade lite nyplockade jordgubbar. Efter det var det dags att köra till Johan! Tårtkalas hos Joohan, woho! Det va riktigt gött, och där va massa bullar o kringlor o saft, oh oh oooh :D Det va gott! Alla stack och då gick vi upp o lyssnade jazz på hans rum. Efter det gick vi till Kivik o köpte glass, jag köpte en stor mjukglass o jag sa till killen " stoooor mjukglass ".
Ibland tvivlar jag på min egen inteligens, jag var ju proppmätt så mycket tårta vi käkade, men självklart beställer jag en stooor mjukglass. Ajaa, stor va den iaf och jag åt upp den. Glassätningen passade precis perfekt in på busstiderna, efter glassen åkte jag hem. Smsade hela bussresan.

Nu har jag skrivit om tårtkalas-biten. bara missförstånd-biten kvar.
Jag har bett Hanna jobba för mig på fredag. Hon sa igår att det va lugnt o allt va frid o fröjd. Idag under tårtkalaset ringer, den jag tror är Hanna, och säger att:

"du jobbar för mig på lördag va?".
J
ag bara..
Mm visst, det kan jag göra, inga problem. Men du ska jobba för mig på fredag, eller hur?
VAA, jag ska inte jobba för dig på fredag, jag ska till Ystad o festa."


Tänkte att jag säkert misuppfattat saker o ting i smset dagen innan. På bussen tittade jag igenom mina sms och läste Hannas sms där det klart o tydligt stod att hon jobbar för mig på fredag. Jag smsade hanna på bussen för att fråga va hon snackade om i tele egentligen. Då säger hon,
"eh va, jag har inte ringt dig!"
Då får jag lite känslan av att det inte var Hanna jag pratade med. Jag tar reda på telefonnumret som ringde upp mig, ser att det är Persson i Hammenhög. Tadaaa, surprise!! Förstår att det är Johanna som ringt, inte hanna. Jag trodde alltså jag pratade med en heelt annan person. Sjukt pinsamt, jag sa ju till Johanna att, "men så sa du inte i sms ju". Jag o johanna har aldrig smsat någonsin :P
fett klöddigt blev detta, men jag försökte iaf (: 

Nu ska jag se vänner 19:30 och äta jordgubbar. heeelt ensam, alla familjemedlemmar är borta. "försvann"
Saknar sällskap av Henne <3

Godkväll, återkommer kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Detta missförstånd, löste det sig? :)

2008-07-27 @ 21:49:21
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: Freddiee

Jaa det löste sig faktiskt :) haha!

2008-07-27 @ 22:00:06
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/
Postat av: haaaaanna

haha, det var kul:P

2008-09-03 @ 15:47:05
URL: http://hannius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0