Tänk om burkar kunde dansa

Precis avslutat ett samtal med min käre kusin Jakob. Skulle egentligen prata med min andre kusse, Selin, som fyller år idag! Men Jakob ville såklart inte ge henne någon uppmärksamhet så såfort jag nämde Selin så började han prata om Eurovision Song Contest eller Champions Leauge eller nåt annat överintressant! :) haha!

Sitter justnu och lyssnar på gårdagens schlagerlåtar. Armeniens dansvänliga låt ljuder i högtalarna. 

Idag är det mors dag, vi har käkat lite tårta och gett kramar till mamma. 

Tomhet och saknad är vad jag känner efter helgen. Fast jag borde känna mig mer fulländad än tom! :)


Angående rubriken så var det något min kusin sa, tyckte det lät lite halvkul :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst är han söt vår lilla kusin =)

Armeniens låt är faktiskt skitbra <33 eller hur ?? :)

// sis

2008-08-09 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0