Tisdagen den 13 maj

Har inte skrivit så mycket på några dagar nu! Hade fullt upp hela helgen med allt jobb och systern som fyllde år. Mormor o morfar kom på söndag och vi firade emelie tillsammans innan jag drog till jobbet och stod där de resterande timmarna av den korta dagen. 

Idag börjar det märkas att jag har sovit dåligt de senaste nätterna. Det började med en sen kväll på lördagsnatten, sen efter jobbet på söndag hade jag svårt att somna och vaknade tidigt, tidigt på morgonen och kunde inte somna om. Inatt var det samma sak. Många förlorade timmar! Imorn är det sovmorgon, alltid skönt! Men lär väl inte bli så mkt sova antar jag! Snackade med adamski idag in school, riktigt skön människa! Så kul vi har, måste ta o ringa honom någon gång!

Nu ska jag leta lite info inför mitt skitdryga ekonomiarbete. Hoppas jag hittar tillräckligt att fylla upp fem sidor text. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0