Kallare tider och trötthetspersonslighetsstörningar.

Idag har det varit en tung dag på många sätt. Trötthet som förföljt en under hela dagen vilket har gjort mig ganska lättretad, lite mer off än vanligt och lite störig. Inte riktigt som jag brukar vara. Riktigt trött nu med, så ska försöka komma i säng tidigt idag. Jag vet ju hur det blir,samma tid som vanligt. Men tanken var god!

Ikväll har jag startat på mitt PM som ska vara klart tills förra tisdagen (ops). Det är nationella proven som spökar. Jag satt med det nu ikväll och bara blääade mig på det. Sen kom pappa o skulle rätta engelska uppsatser, då blev jag glad! Saknar att ha engelska lektioner! Lite synd att det inte blev av.

Usch vilket väder det har varit idag, sjukt hårt! Vi går mot kallare tider people! Brr!


Skriet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0