Last day of lovet

Söndag, last day of lovet. Nu är höstlovet slut. Halloweenkostymerna packas ner och efterhand släcks alla ljus, både i pumpor och på gravar. Höstmörkret kommer närmare och känns ännu tyngre. Det fina i kråksången är att julen närmar sig. Man får blicka framåt när det är dåliga tider, och njuta av de positiva sakerna i vardagen! :)

Igår bakade jag en kladdkaka, bara gjort några enstaka gånger tidigare i mitt liv :D Det var kul!

Jag o pappa ska se på Planet Earth sen tänkte vi, det är också trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

sluta prata om mysiga saker i Sverige. det får mig att vilja stanna hemma:C jag älskar ju julen egentligen. peppa mig! annars får jag garanterad läggas in på sjukhuseti Thailand förhemlängtan.

2008-11-03 @ 21:22:13
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0