Lördag.

Kom hem för en stund sen, har nämligen varit på fest! Jag nämner det för att det va ett tag sen jag va på riktig fest! Det va trevligt, massa folk o bra stämning (större delen av tiden). Adamski o jag träffades tidigare på kvällen. Vi får lätt se film oftare, vi har så sjukt skoj! Ikväll såg vi Se7en. Vi hade lite för höga förväntningar på den filmen, annars var den bra! Förutom att den var lite seg, men i slutet var den skitfet! ;D Nu ska jag tugga klart på min sallad. Eller ja, sallad o sallad :p grönsaksgrej jag hittade i kylen. Imorn kommer mormor o morfar. Innebandymatch imorn också. En seriös vinstchans. Antagligen sumpar vi den, men jaa.. Kul o spela iaf! :D

Godnatt Jord!

Kommentarer
Postat av: Emma

var har du varit på fest då din lilla festprisse?

2008-11-16 @ 21:26:58
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0