Lundadagen

För att följa upp det jag skrev i förra inlägget så kan jag meddela att jag verkligen inte hade strumpor på mig. Det behövdes inte heller. Imorse väcktes jag 07:40. ( Egentligen vet jag inte om den tiden stämmer för att pappa sa han väckte mig tio över sju, men då var jag inte vid medvetenade, minns inget iaf, alltså räknas inte det ). 08:15 gick bussen mot Lund. Väl framme i Lund skulle vi leta upp Universitetet. Gick rundor o letade efter Psykologi-informationen. Förgäves. Vi hittade inte det, vi gick istället till språkdelen (SOL). Där hängde vi sen hela dagen, fikade lite o så :) Efter ett tag gick vi på engelskainformationen. Sen gick vi på thairestaurang o käkade goood mat som Ion tipsade om. men tog 100 år o dra dit, och alla va toanödiga.
I alla fall så löste sig allt. Fastän 2 av 4 föredrag blev inställda och 1 vi inte hittade till så var dagen kanon! Skiiitkul på bussresan hem, det var nästan det roligaste på hela dagen! Hahah! :D Det är nästan som på innebandymatcherna, det roligaste är transporten! ;) På tal om innebandy, aj aj! Jag skulle varit där justnu o tränat. Men efter för lite sömn och lång dag i Lund är jag i behov av vila. Ska försöka rikta lite positiv energi mot svenskan också, det är viktigt! :)GodJul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0