Mjölk i mitt hjärta

Sitter här på pilatesbollen och väntar på att min iPod ska bli färdigladdad. Måste dricka lite mjölk innan jag går o lägger mig. Dör utan mjölk <3

Imorn ska jag till Lunds Universitet. Får se hur det blir. Fick typ precis reda på det, lite surt! Fick också reda på att vi skulle ha en svenskagrej färdigskriven imorn. Det hade jag inte heller en susning om. Jag håller mig inte tillräckligt uppdaterad!

Det börjar bli kallt om nätterna, jag ska nog ha på min strumpor o en t-shirt inatt. Nej, jag får bli bara strumpor. Tshirt är ju för vintern! :D Vad ska man ha på sig på vintern om man har tshirt på hösten? Usch ja! Nej, strumpor får det bli! Om jag ska va ärlig tror jag inte ens dom hjälper, haha! Det är ju bara strumpor ffs ;D haha!

Adjökens då. Hoppas iPoden är färdigladdad nu. Ge mig glass kanske?

Kommentarer
Postat av: Emil

strumpor i sängen? e ju hemskt jue :S

2008-11-03 @ 23:41:29
URL: http://www.dont-panic.se
Postat av: Emma

jag skulle lätt kunna sova i flanellpyjamas nu! dock har jag ingen... tror jag.. hahaha! det är skitkallt

2008-11-06 @ 17:20:51
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0