Dagen innan höstkvällen

Godmorgon världen! ( eller.. egentligen "Godmorgon ni 10 som läser bloggen" )
Idag har jag vaknat sen skrev jag ett sms efter det blev rummet rent helt plötsligt! Nu sitter jag o lyssnar på musik o tuggar äpple, inne på andra äppletnu! :)
gnarls barkley rocks!


EDIT: Eftersom att Emma inte fattade ett skit av jag skrev ska jag förtydiga lite, antagligen endast för henne ;) ( no offense wmma :D ) Alltså: Jag skrev ett sms, efter det städade jag rummet o då blev det rent. Smset i sig gjorde inte att rummet blev rent, såklart. Jag utelämnade bara lite info, så nu orkar jag inte lägga mera energi på detta =D haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

och jag tror inte en jävel av oss tio fattade något av det där. vadå efter sms rent rum? andra äpplet? jag behöver lite hjälp at tförstå dig:)

2008-10-19 @ 00:09:06
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahah fan vad bra

2008-10-19 @ 21:50:05
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0