Fredrik - Som en gamling utan hemtjänst..

AjAjAj! Fredrik har under hela dagen idag och istortsett hela dagen igår mått väldigt illa i ryggen. Nu vet jag visseligen inte hur illa det egentligen är eftersom jag aldrig haft stora ryggbesvär. Antar att det finns större smärtor :p Det måste det finnas, herregud. Ja, i alla fall.. efter filosofilektionen i onsdags var jag tvungen att böja mig ner att hämta papper jag tappat. Påväg upp ifrån golvet så PAW WAW WOW sa det i ryggen. okej, det lät såklart inte så men ont gjorde det! Jag har sen dess inte riktiga kunnat bete mig som normala människor gör. Att sätta sig på låga stolar ( stolarna i skolan är typ skitlåga ) och att lägga mig ner är skitjobbigt. Men när jag väl har satt mig ner så är det ingen fara! :)
Jag va hemma idag, men nu ikväll mår jag mycket bättre!
Kanske blir skola imorn, vem vet! Det får avgöras imorgon när jag ska ta mig ur sängen. Det tog jättelång tid innan jag va upp ur sängen idag :p Känner mig som en gamling utan hemtjänst.

Kommentarer
Postat av: Hannah

fredrik fredrik fredrik. det känns som att du tagit över allt mitt sjuka nu, jag har ju blivit frisk! men krya på dig! :D

2008-10-24 @ 12:17:26
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0