Go-Go Gadget Gospel

Det som är gött är att min statistik har ökat avsevärt! :D Det måste betyda nåt :) Fattar inte varför jag är så seg med uppdateringen när det ändå finns folk som läser! haha! Idag har jag slappat, borde ha pluggat svenska, men blir inte så idag. Antagligen inte. Ska på bandy om 30 min. När jag kommer hem är klockan halv 11, orkar man läsa nåt då? SKIT OCKSÅ! jag har inte gjort trafikläxan, himla mög! Måste måste MÅSTE göra den imorn! iaf halva (A)  


På morgonen, skitkallt, inget snack om att jackan måste på. På eftermiddagen när man ska cykla hem, då är man svettigare än efter gymet bara för det är så sketa varmt ute. Så  har man tjockaste vinterjackan också! Måste köpa ny jacka! :p

Kommentarer
Postat av: Emma

AHAHHA, hage! ALLA SOM LÄSER HÄR MÅSTE LÄSA HOS MIG OCKSÅ! det ärb ara så, för jag och hage är bästisar!

2008-10-15 @ 20:58:29
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0