Hujeda mig

Hujeda mig! Jag kom precis hem ifrån min trumlektion.
Nu menar jag inte att det var en dålig trumlektion, absolut inte! Utan det var tvärtom, några ytterst intressanta 40 minuter! Men vädret när jag skulle cykla hem... Jag cyklar 10 meter sen bara pang bom så börjar regnet ösa ner. När jag kommer hem 8.2 minuter senare så är jag plaskvåt :@ störigt!
Filosofipluggande som väntar! Sen ska jag till körskolan klockan 4, detta är inte bra.
Efter körskolan kommer mormor o morfar hit direkt o då ska vi äta o va sociala.
SEN blir det kanske tid för lite plugg. G+ på filosofiprovet för jag inte har fått nog med tid att plugga? vem vet...!
Någon som kommer få G+ är Jesper :p han lyckades pricka in 3 st G+ på 2 dagar ( hans vanliga snitt betyg är vg+ eller mvg ). Han fattar inte va som hänt! Aja, nu är det väl dags att försöka läsa lite filosofi!
MEN GAH! kom precis på att jag har svenska att läsa också:(  Strindberg va en sjuk människa! Det ska ni ha klart för er ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

- JAG HAR UPPDATERAT MIN BLOGG! överlycklig

2008-10-01 @ 17:59:39
URL: http://jenniefredriksen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0