Stökigt!!!

ALLTSÅ FYYY!! FRUSTRATION!

Bland det värsta jag vet är när Internet-anslutningen bara dör. Poff så försvinner kontakten med det stora nätet. Otroligt frustrerande! Tur att jag kan behärska mig någolunda för annars hade jag varit en väldigt agressiv person idag. Direkt efter att internet dött ( eller ja, direkt o direkt. Satt i två timmar o försökte få det o funka ) så började ininebandträningen. Skitgött att träna igen, var längesen sist känns det som! Iaf så blev det lite agressionsutbrott för mig :p men jag lyckades hålla dom inne! :)
Nu ska jag käka o se Prison Break! :D Awesome! Imorn är det nya friska tag, ska koppla in routern o se om jag fortfarande har internet kvar efter det. Jag gillar inte min router, den är dum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0