Tre tanter i röda jackor motionerar

Kom precis hem ifrån körskolan.. Shit så dåligt jag mår. Inget pga av trafikskolan eller så, utan pga av min mage.
Den dödar mig!
Nu är det mat, känns välbehövligt. Kroppen är lite ur balans idag. Somnade halv 2 inatt, ingen frukost, blödde näsblod på morgonen, äcklig mat i skolan sen bara jobbig känsla i magen :/  det var dom negativa känslorna över idag. Dom positiva sidorna (som självklart är många många fler) är tex att vi hade världens intressantaste debatt på religionen, trumlektionen var mycket givande, fick världens skrattutbrott på körlektionen (mycket skönt) och sen nu vet jag att det bara är softande som väntar resten av kvällen! :)
Svenskaläxan får vänta, ikväll är min kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0