Födelsedagsfestskvällssammanfattning

Igårkväll efter Lund så åkte vi till Emmas fest. Jag o Jesper hängde med direkt hem till henne ifrån Lund. Resten kom 1h senare. Min o Jespers present är en lång historia, mycket jag vill skriva men inte har tid till! nyckelorden är: presenten-  mycket letande - tysken i lund  - ingenting - ingenting - resa till festen - jag duscha - jesper kolla tv - emmaorogerstädningochgräl - folk kom - god mat - mat - glass(!!) - massa musik - gemenskap - singstar - arg ton mellan festvärdarna - åka tidigt - chilla me jesper. That's it! nu ska jag fixa routern, ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

hahah, fetesammanfattningen! åka tidigt-chilla med jesper, skitbra! hahha

2008-10-11 @ 13:37:19
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0