Gå på zoo!

Men vad är det som händer! Jag går in på Vetgirig och då är den ändrad! Sen går ja gin på facebook då är det helt annorlunda där med! Världen ändras! Om 25 minuter är det besök här , tacopizza bjuds det på! :D Pappa står och är kung i köket! Va nere på stan o gled innan, fikade på Pedersens och sen snackade jag med blattarna vid filmgiganten ;) skönt folk! Drums gällde när jag kom hem, udda taktarter måste jag sätta snart! :D

Hörde precis världen bästa melodi på Bolibompa! "gå på zoo gå på zoo gå på zoo zoo gå!" Jättetrallvänlig melodi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Är det inte bo på zoo ? :P :9o För hon bor ju på ett zoo? Jag har alltid trott det i alla fall ;)

2008-10-03 @ 10:50:56
Postat av: Fredrik skriver:

GÅ på zoo.. BO på zoo.. möjliga alternativ båda två :)

2008-10-03 @ 23:44:13
URL: http://fredrikhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0