English Eyes

Sitter nu här o kopplar av efter en innehållsrik dag ( iaf en innehållsrik in the life of fredrik ). Dagen började tidigt, lite efter 09.00. Trekvart senare satt vi i bilen på väg till lund sen när vi kom hem fortsatte jag med mitt testspelande av Spore, sen grillning och tyävrr blev det ingen fest för mig idag. Mamma fyller år imorn och vi behövde städa lite innan dess, eftesom vi inte va hemma idag så fick vi göra det på kvällen. efter grillen var det glass som gällde, gutte! Sen satt vi där ute o bara tog det lugnt, pratade och skrattade medans grillens sista glöd värmde innertaket på markisen.
Nu ska jag ( direkt efter jag stängt av Toto ) spela Spore. Måste försöka komma in i det på riktigt ;p

Godnatt!



nästa gång jag skriver ska jag berätta hur det gått med statistiken, 1 vecka efter jag försökte öka den. ( har dock varit inaktiv de senaste dagarna ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0