Födelsedag




Idag var det födelsedagsfirande här i huset. Mamma fyller 47 år. En väldigt lugn och harmonisk dag med mycket skratt och gemenskap. Kändes faktiskt som att det behövdes. Imorn är det måndag igen. det får mig att tänka på "måndagsbarn".  Freeddie är ledig imorn, det är skönt!
Imorn ska jag:
• Träna
• Läsa svenskaboken som ska recenseras senare i veckan
• Lära sig den där svåra grejen på trummorna ( i varje fall ska jag spela )

ska man kanske cykla till skolan o käka mat där istället för att laga eget? får se hur tiderna och energin passar ihop imorgon.
Ikväll har jag nog slagit sms-rekord 120 sms säger mobiltelefonen att jag skickat idag, det är väl det senaste dygnetkan jag tänka. I genomsnitt 80 sms om dagen sen jag skaffade gratis-sms. Nu måste jag gå ifrån datorn, sov gott!

Kommentarer
Postat av: emma

säg inte att du cyklar till skolan för att äta biff, när du är ledig??????

2008-09-09 @ 11:33:10
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0