Frukost.

frukosten september 22

Dagens frukost, mumsigt värre. Tittade på Vem kan slå Filip o Fredrik och Hål i Väggen samtidigt som jag käkade. Det var skitkallt i huset, brr! Fick dra över två filtar över mig, sen kom värmen. Tiden gick och det blev dags att gå till gymmet, puh det va tungt att dra sig iväg. "Men det blev mycket lättare när jag väl var framme" -NEJ!   jag hade lite ont i handleden ifrån efter innebandyturnering och sen idag på gym måste jag ha gjort en övning fel. För nu gör det väldigt ont när jag anstränger handleden. Ops! nu har jag missat 5 minuter av Vänner.
Ciaoo!


Kommentarer
Postat av: emma

du är ju sjuk. jag äter mycket, men du är fan extrem! hahahah, dock ser det gott ut, förutom all den skinka du äter. tänk på den stackars grisen som offrat sitt liv för att du ska få äta honom!

2008-09-22 @ 19:56:46
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: Hannah

MUUUUMS

2008-09-23 @ 09:40:33
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0