Innehållsförteckningen för Frallaans lördag

Denna lördag började med att äta frukost sen bar det av till Lund direkt. Jag övningskörde dit. När vi kom fram gick vi med bestämda steg mot El-Giganten =) mamma o pappa snackade med en brud om högtalare och jag gick o snackade med en kille ang vår dator vi skulle hämta. Jag köpte tillochmed nya hörlurar till min iPod! Skönt att få lite saker gjort!!
Allt gick skitbra! (förutom strulet i kassan, dumma tant som blandar ihop kvitton ).
När jag kom hem skulle allt installeras, det gick bra - tillslut. Efter många om och men så fick jag det att funka. Trodde inte jag skulle sitta o skriva detta inlägget idag.

Nu ska jag göra nåt kul :) jag lovade mig själv att när jag fixat nätverket skulle jag ta på mig mjukisar, äta glass o se på nåt kul program :) får väl ta o göra det! ha trevligaste kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0