Struliga teknikprylar

Det långa och innehållsfattiga inlägget jag skrev igår om BT i våran laptop visade sig va helt onödigt, onödigare än jag trodde faktiskt . Ringde supporten det första jag gjorde idag och efter 40 min lyckas han komma fram med informationen att våran dator inte hade Bluetooth alls! Surt.. snubben på elgiganten sa att det fanns blåtand, och han visade oss en trådlös mus som man anslöt via blåtand, vi köpte både dator o mus. Musen är ju oanvändbar. Behålla datorn eller ej? Kanske räcker med att köpa ny mus, om det inte är trådlösheten som är det viktiga...

 Vi brukar ha problem med tekniska prylar här i våran familj, sjukt störigt!

Detta har strulat i vårt hus de senaste 2 åren:
•Den stationära datorn
•Den bärbara datorn
•Tangentbord & Mus x3
•Internetuppkopplingen
•Min mobiltelefon
•Min gamla mobiltelefon
•Tvn
•Dvd-spelaren
•Stereon

oflyt?

Kommentarer
Postat av: Emil

aldrig funderat på att köra med sladdar?

2008-09-15 @ 16:55:43
URL: http://www.dont-panic.se
Postat av: emma

vi har haft vattenläcka i köket två gånger, och allting pajar här också. internet har i vissa perioder inte funkat alls. :) så vi är två

2008-09-15 @ 22:56:11
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0