Tuesday Wonderland

first day of school, rätt chill start på veckan faktiskt, lite svenska lite natur och så lite ekonomi med stålis.. "ni måste ta med er böcker ". Tossig mann!
På tal om ekonomi, jag ska skita i det där med UF-Företag. pallar inte med arbetet. gör nåt roligare istället. Visst, UF det verkar va bra grejer men jag orkar inte lägga ner så mkt energi på det. Lägger isf hellre energin på nåt jag är intresserad av, som musik eller kanske språk. Jag o Ion tänkte ju skriva om Kina. men Ion dissa :O  Disserwisser fo' shizzle! Så nu är jag tillbaka på ruta 1 när det gäller mitt projektarbete.. sjukt drygt. Något förslag? :) 
nu ska jag dricka något kallt o sen sova en stund eller två. måsteplugga filosofi och kinesiska sen när jag sovit.
Blir ingen träning idag, hade tänkt jag skulle ta o komma igång med det, men det får vänta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0