TGIF - Thank God It's Friday!

Godeftermiddag! Kom hem ifrån skolan för 1h sen. Jag har sedan dess ägnat min tid åt att prata med pappa, Sune ringde en snabbis sen har snackat på msn + lite till. Mamma o pappa är i stenshult för att fixa lite städning. syrran är inte hemkommen ifrån skolan än.

haha! idag trodde min kinesiskalärare att jag va hög :p han sa flera gånger att han trodde jag va berusad eller hög, hahah! de e knas! visst, jag va trött o lite mkt glad, men inget annat :p
 Sen när jag låg o vilade på kom Labbè o hytte med näven o sa att jag måste börja läsa läxorna i svenska, annars skulle hon ringa hem! så ska man ta o skärpa sig kanske? Ja, ett tag i alla fall! :)



Nu är det 1h sen jag började skriva detta inlägget så syrran har hunnit komma hem och jag blivit hungrig. Syrran ville se gårdagens Idolavsnitt med mig, så nu har jag fixat det och nu ska vi fika :) 
återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0