Statoil dyrt

Idolprogrammen har börjat sändas igen och snart får väl kvällstidningarna saftiga rubriker om alla möjliga tragedier som inträffar eller inte inträffar under Idol-turnén. Idag har jag lirat lite drums och skivit arbete om Kina. Imorn blir det nog träning, det är bestämt! Jag måste verkligen komma igång nu igen. Slutade över sommaren, blir tungt att dra igång det igen..! Men träning ska vara tungt, iaf styrketräning. Kondition ska mest vara dryg :) på tal om kondition.. jag har kommit fram till att jag inte hinner med 2h innebandyträning på tisdagarna utan det blir 1h innebandy på fredagarna istället, mycket bättre lösning för mig.
Nu måste jag verkligen sova, känner mig lite halvsur, Statiol-killen som ville ha 20 spänn för 2 mjölk retade upp mig ordentligt! Grroar!! Vet ni vad som mer börjar på G?

..godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sara

gris, gorilla och gepard

2008-09-04 @ 15:59:16
URL: http://sayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0