"Zlatan är vår kung" (8)

Innebandy, klubba, bollKom hem ifrån Helsingborg för några timmar sen. Har druckit mjölk och pratat med familjen tills de gick o la sig. Satte mig här vid datorn och nu ( 1h senare ) är jag sjuukt trött . Tror jag ska slockna i datorstolen. Men antagligen gör jag inte det. Antagligen sitter jag här minst 30 minuter till bara för jag är så seg.

I Helsingborg gjorde jag mål, men vi förlorade ändå alla matcher. Våra förväntningar på hur det skulle gå stämmer överens med hur det verkligen blev. Helsingborgslaget var väldigt tufft motstånd. Vi spelade ändå hyfsat bra mot dom.
aja.. spelet var ju totalt bara 1.5 h av dagen, så den mesta tiden av dagen var gemenskap och väntan. Sjukt gött gäng vi är i laget, många sköna grabbar! Armin höll stämningen uppe på vägen hem, grymt skön kille som har underliga saker för sig! hahah! skrattade så jag fick ont i magen.

Nu loggade hannah in, så ska prata lite med henne innan jag går till sängs! adjöss!

Kommentarer
Postat av: emma

svar; vad roligt att du tycker det. jag ska försöka bli mer aktiv. det är bara att det tar typ hundra år och ladda upp och sen är jag latare än latast. förutom att jag sitter och pluggar såhär sent, men det måste jag ju. :)

2008-09-21 @ 23:32:45
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0