Friskis o Svettis

Friskis o Svettis logo

Idag va det första gången på friskis på lång tid.. alldeles för lång tid om man tänker efter. Ska försöka komma in i vanorna på allvar nu!

Justnu sittter Fredrik o lyssnar på filmmusik, Hans Zimmer gör underbar musik! Jag är very muchie impressed by den killen alltså!

Om någon minut cyklar jag till Adam. Han pluggar matte eller käkar atm. Från början var planen att se film här, men pappa mådde skit så vi skippar filmen för ikväll o tar det en annan gång..

Någon som inte sett Batman the Dark Knight ännu? Jag är en utav dom som inte sett den och jag vill gärna ha någon att gå o se den ( på bio ) med. Hör av dig! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kul att du kom igång till slut! :D var det gymmet som kallade på dig ? ;)



men blir det inte så att när du läst en bit och kommit in i boken så går det lättare? jag tycker det är ganska tråkigt att börja på böcker, men det är kul sen när man kommit in i det lite! :P

2008-09-04 @ 21:36:32
URL: http://hhni.blogg.se/
Postat av: rebecca

Visst är det härligt att komma igång igen om man haft uppehåll med träningen :)

2011-05-09 @ 12:10:13
URL: http://cherrybex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0