'Cause I believe in silence...

Datorn är städad ( fysiskt ). Helt dammfri och den går tyst som en prärievarg om natten. 
Pluggade körkortsteori idag, alla tar ju körkort till höger o vänster så jag måste också bli klar med mitt snart känns det som. Jag har segat ut på det som tusan! Inte bra detta! Imorn har jag prov i företagsekonomi. på onsdag har jag prov i psykologi. på torsdag har jag prov i Internationell ekonomi. på fredag har jag prov i svenska. utöver detta ska jag träna. läsa körkortsteori. och skriva projektarbetet. Kommer jag lyckas? 
Det återstår att se, nu är det dags för den sista biten ananaspaj och ett glas mjölk. till det: HEROES :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

klart du klarar det, du är ju fredrik! :D hoppas du hade det bra i åre!

2009-02-23 @ 23:23:41
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0