Hej dagbok.

Hej blogg, long time no seen!
Har just kommit hem ifrån fest här i Simrislund, mycket trevligt faktiskt!
Imorn bär det av! Åre väntar med nypistade backar och pudersnö! Delmål på resan är Hässleholm, där jag ska övernatta innan fortsatt färd mot Åreskutans snöbelagda topp. Emil är gästvärden som jag kommer bo hos en natt, kommer bli väldigt roligt!
Egentligen skulle jag ju ha varit på hockey ikväll med innebandylaget, men jag fick veta under dagen att det blev inställt. Ganska trist!
Nu ser jag till min stora glädje att designen på facebook-pokern är ändrad! Woho! Ska spela några händer innan jag trycker igång senaste avsnittet av Heroes.
Godnatt jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0