jyyytebörrj --> Göteborg

Min lördag tog sin början 05:14 när pappa klev in i rummet o väckte mig. En kvart senare hade jag ätit något litet o satt mig i bilen bredvid pappa. (En sprillans ny Volvo V50 :D sjukt nice!)
Destination: Göteborg.
Efter 2h var vi på hallandsåsen, där käkade vi frukostbuffé sen tuffade vi vidare, ytterliggare två timmar senare var vi framme hos Granströms som vi skulle hälsa på. Deras muffinsar var himmelska :D Jag snackade med magnus om mitt projektarbete o vi kom överens om en bra deal, sen så skjutsade vi evelina till stationen sen åkte jag o pappa in till stan. Vi satte oss på McD på avenyn o snackade en timme innan pappa skulle till universitetet. jag satt kvar vid fönsterbordet med utsikt över halva avenyn en timme för att plugga. Därefter begav jag mig ut i stora staden för att upptäcka saker! Fanns inte så mkt att upptäcka. Nån gumma som kollapsade på ett övergångsställa, jag såg en värdetransport, jag såg (oändligt) många polisbilar + polishelikopter. Och sen köpte jag tröja  o byxa av värlkdens sjysstaste dude i affären :D riktigt skön snubbe! ja, sen kom pappa vi gick o åt o körde hem o åt fruktsallad o sen sov jag. 
nu måste jag kila, adjöss:D

Kommentarer
Postat av: Emma

heeej haaage den glaaade

2009-02-04 @ 17:20:46
URL: http://wmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0