Skolstart!

Igårkväll när man tänkte på hur morgondagen skulle bli så var det blandade känslor, men de positiva känslorna vägde upp och humöret var gott! Idag var jag riktigt glad, skolämnena o lärarna var som de brukade. Likaså kompisarna! Otroligt kul o hälsa på och prata lite med alla folk. Dom gör mig glad och jag gör dom glad! Bättre än så kan det inte bli! Jag gick rundor o hälsade på varenda kotte nästan! :D Väldigt roligt!



Igår var jag i Malmö City med Hannah! Gissa om det var kul eller :D Riktigt kul att träffa henne igen! Blir allt för sällan annars! Vi gick o tittade i affärer, käkade gott o avslutade på café.
Visst går hissarna på Hilton-hotellet där bredvid Triangeln sjukt snabbt? Dessutom är det glasväggar på både hissen och själva hotellet, så man borde se jättelångt! Men försök inte gå in där på hotellet för att test-åka hissarna. Inte lönt. "Varför", får du reda på när du ställt dig i hissen o har tryckt på knapparna och tänkt "varför händer det inget?".

Aja, det var en kanonkul malmödag iaf! Mer sånt i framtiden hoppas jag på!  : )

Kommentarer
Postat av: Hannah

det var mycket trevligt att träffa dig fredrik. synd att inte hissarna funka bara :P haha

2009-01-08 @ 16:50:40
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0