the boy does nothing

Lediga dagen. 

igår va jag uppe sent o tittade på national treasure och därefter fascinerades jag av Lars Winnerbäck-dokumentären som också gick på tv. Satt lite vid datorn också innan jag gick bestämde mig för att sova. När pappa kom hem på lunch väckte han mig o det första jag gjorde var att kolla ett avsnitt av Vänner. Jag la ner datorn på golvet och bytte den mot en språkuppsats som jag måste läsa! Nu precis vann jag 20k på facebook-pokern, wiho! Innan dess pluggade jag lite körkort! Jag måste bli av med allt pluggande! Inte dra ut på skiten mer! 
Nu ska jag plocka ut disken och hjälpa pappa med maten!

 , adios

Kommentarer
Postat av: Emma

jag såg också den, den var riktigt bra faktiskt!

2009-01-19 @ 21:37:09
URL: http://wmma.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vänner, det är rätta takter det! :D Närmar du dig körkortet eller? :) GOOD LUCK!

2009-01-20 @ 14:22:03
URL: http://hhni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0